Ensam är starkast..

Jaha, verkar som att det är för kallt för att få någon att hnga med ut och gå...
Hade varit jättetrevligt om det hade varit någon som hade haft lust,
men icke. Får vänta på att kanske Angelica kommer in och kanske har lust att göra det.

Annars, ingenting nytt som jag har lust att berätta.
Haha. kan ju säga att jag gjorde bort mig ganska mycke i lördags.
Haha, illa illa , men fy faan va kul. Att jag ens kan komma det på tanken att göra de som jag gjorde.
Men vad ska man säga, det man inte dör av , lär man sig av.

Men jag tror dock inte att jag lärt mig någonting av detta.
lär göra det igen om jag träffar den personen.
Lite kul måste man ju ha även fast allting annat gå åt helvete.

Aja, nu har jag saker att göra, personer att träffa så ja

//Na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0