Find the door to the promised land Just believe in yourself

hallå hallå

idag är det som sagt fredag. Kommer bli en kanon lugn kväll om allting går som planerat.
Ska över till Angelica senare ikväll när hon kommer hem från jobbet och dricka kaffe och
snacka massa strunt. Kan bli kanon de.  Kanske drar förbi Trexe en stund.. vem vet?

Dock blir det andra bullar i morgon. Jag och Angelica kommer köra fullt ös medvetslös då
antar jag. Det brukar iaf sluta i apstadiet eller krälstadiet. Fast man kanske ska ta det lite
lugnare den här lördagen med tanke på att jag slog mig så rackarns hårt i huvudet senast.
Jag har ingen lust att se en favorit i repris... eller känna en favorit i repris..

Nu ska jag nog dra ner till bolaget eller nått, kan vara skönt att få de gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0