Nattetid...

Ganska lustigt endå, klockan är fyra och här sitter jag fortfarande och tittar på tv.
Jag kan verkligen inte rå för det. Jag är inte trött och dessutom visar dom ganska bra filmer runt 3, 4 -tiden
på morgonen/natten.

Just nu sitter jag och tittar på en film som heter Darkness Falls. Visst , jag kan inte säga att den är bra , men det finns
verkligen sämre filmer än denna.
Handlar om någon konstig gestalt som attackerar och dödar alla som sett henne.. ska tydligen vara en
amerikansk-australisk skräckthriller från 2003.

Nej man kanske ska ta och försöka sova lite, ska ändå upp om fyra timmar. Känns som att det kommer
bli svårt men men , vad ska man göra...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0