Ska försöka fixa det till det bättre

Hallå.
Idag har jag varit hemma hos min farmor och farfar och stått och lagat mat hela dagen.  Det har varit riktigt trevligt, sen har jag hjälpt dom att packa med tanke på att dom åker bort på lördag.
Efter de åkte jag hem till Angelica och tog en kaffe och sen gav vi oss ut och tog en liten promenad. Underbart!

Nu sitter jag hemma och tittar på Criminal minds, reklampaus nu så då tänkte jag att jag har tid att skriva lite snabbt här.
Toppenbra..  För det går ju inte átt missa en enda sekund av de. ;)

Imorgon kommer det bli party party med alla polarna , kan ju säga att jag e hur laddad som helst. =)
Och om allt går som jag vill ska jag väl försöka ställa allting till rätta igen. Var ju lite dum förra helgen
och gjorde bort mig totalt. Så denna helg kommer bli en "ställa allting till rätta helg.."

kommer säkert bli toppen , nu börjar det igen ..

tjo tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0