All I have is a picture in my mind how it would be..

Idag har jag inte gjort någon nytta alls känns det som. Visserligen har jag städat, tvättat och varit ute och gått
men det känns som om man gör de varenda dag.  Fast kanske inte riktigt .. har varit en dålig människa och
inte varit ute och gått nått alls på hur många dagar som helst. Skäms över mig. 

Tidigare idag var Anna och Karin förbi på en kopp kaffe och snackade en massa . Känns som om jag inte är den
enda som gjorde bort mig i helgen. Tur är väl det. :) Sen städade jag och tvättade , hann även med att leka en stund med bossen. Hon e verkligen helgalen.  Sen var det dax att spring över till Angelica och ta några koppar kaffe och sen ut och knata. Känns som att det enda jag gör är att dricker en massa kaffe hela dagarna. Men vad ska man säga mer än att det är gott. ;)

Har även betalt fjällen idag, får se om jag har gjort rätt så att han får pengarna imorgon. Annars kan det bli lite jobbigt. Eller snarare att jag skulle bli helknäckt om det inte gjorde de. Ser verkligen fram emot fjällen. Kommer bli toppenkul.. ;)

Nej nu ska jag ta och fixa lite saker,..
ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0