Your pride has built the wall so strong that I can't get through.

idag har jag varit duktig. Gick upp vid åtta och gick faktiskt på mötet som jag skulle.
Dock är jag verkligen hel trött nu med tanke på att jag sover så himla dåligt.
Blev inte mer än två timmars sömn inatt.... igen. Förstår inte riktigt varför jag
inte bara kan lägga mig ner och somna direkt , sådär som så ånga andra gör.
Nej du , jag ska ligga analysera och grubbla på saker som jag egentligen borde
ha glömt för länge sen , men vilket jag inte gjort. Jobbigt.

Annars, Var på  promenad med Agge igår. Nu har vi verkligen börjat speeda på takten.
Hann nästan inte med mig själv.
-Fy på dig Katrin! Dissade oss igen.., ;( (inge illa menat. )

Annars ska jag väl inte göra så mycke idag, ska väl försöka att gå och lgga mig i tid och hoppas jag
somnar. Kanske tar en liten tripp över till farmor och farfar lite senare och umgås med dom.
kan vara trevligt..  fast jag borde egentligen ta itu med alla papper som ska skickas både hit och dit.
Känns bara som om jag lägger det på hyllan hela tiden...Men vad ska man säga, jag hatar papper och allt
som har med de och göra.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0