Bussidioter finns överallt!

Jag blir så jävla arg på människor ibland!

Jag menar , på bussen tycker jag att de ska vara lugnt när man åker hem efter en hel dags arbete.
Visst, man kan sitta och prata. i normal ton.

Men alltid, alltid, ska de vara någon , oftas tjejer som ska förstöra för alla andra.
Och då menar jag genom att prata jätte JÄTTE högt i mobilen med någon , säga samma sak hela tiden , helst så
att hela bussen , plus en till buss, en halv kilometer där ifrån hör de. idioter!

Sen blev jag sjukt arg idag , .. två muppade tjejer, som tror att dom e coolast i hela världen sitter och tjattrar.
Visst de blev tyst och dom somnade .. men sen när vi kom in till norrtälje och dom vaknar. Sicka jävla idioter.
Tydligen hade ena tjejen fått ett mess av sin mamma som var lite orolig och undrade va hon va, med vem och när hon skulle komma hem.. helt normalt.
Men den här puckade tjejen börjar skricka i hela bussen.. att hennes mamma e en jävla slampa , att hon är så jävla dum i huvet ,etc... ja.. nu återskapar jag inte direkt va hon sa Med tanke på att hon svor både hit och dit om sin mor.
Men jag fattar inte.. finns de så jävla blåsta människor som inte fattar att man kanske vill ha lite tyst på bussjäven,
och helst av allt vill maninte veta någonting om någon på busshelvetet!

Visa lite respekt för faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0