Denna dag...

Dagen har inte varit så händelserik men väldigt trevlig.
Förmiddagen gjorde jag inte någonting alls, har sovit en hel del,
känner mig inte riktigt som jag brukar. Men några extra timmars
sömn gjorde iaf så att jag kännde mig lite Bättre.

Blev bjuden på middag hos Madde. Och käk kan man ju aldrig tacka nej till.
Så jag begav mig dit och hade väldigt trevligt. Gick igenom sånt som vi inte hunnit med
att prata om sen hon kom tebax te norrtälje.
Kollade även på en film , och sen var de dax att gå hem.
Hade tänkt att ja skulle sova tidigt, med tanke på att jag knappt kunnat hålla ögonen öpnna.
Men kom snabbt på att de va Cold Case ikväll och de kund ejag inte missa.

Men nu är de äntligen dax att sussa,... underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0