helgen var inte så rolig alls..

Ja vad ska man säga om denna helg?
Den har varit ganska trist om jag får säga de själv.
Fredagen blev bara fel, fel och fel. Lördagen var jag fortfarande full när jag vaknade
vilket inte var bra med tanke på att jag skulle in te stan och titta på musikal och ut och käka
med min fars tjej och hennes syskon. men de gick bra endå och de var väldigt trevligt.

KOm tillbaks till norrtälje vid tio och drog över till angelica, kollade på matchen och sen
drog jag hem . hade ingen lust alls att göra någonting igår. Var hur off som helst.
Ska ta och åka in till stan nu igen , eller snart.. vet inte om man ska skratta eller gråta..
men de e lika bra , så kanske jag kommer i tid till mötet imorrn.. : )


aja nästa helg blir de riktigt party . Och då kommer alla faktorer för en bra helg att vara med.
:) Dessutom kanske jag drar till fjällen näst nästa måndag.. igen . Fast jag e inte riktigt säker än,
men jag tror nog att de kan bli de ..

aja får se hur de bli.. dags att hämta bilen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det blir riktigt röj nästa helg. ;) Ska ju fira mig jue! ;) Hoppas du kommer! Osa snart vettja! =P

2009-03-29 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0