Helgens bravader..


Helgen var konstig, vissa saker var jag inte alls beredd på .. 
 
Lördagen började bra, satt hemma med familjen och vänner och drack öl och hade skojigt.
Klockan tickade iväg, som alla andra gånger och det var dags för teatern.
Men med mycket konstigt folk och mycket konstig dj, som inte kunde spela ,
begav jag mig faktiskt hem hur tidigt som helst, arg som ett bi..

Men , då va de faktiskt en person som förvånade mig och hörde av sig.
Och de kanske inte direkt va de jag hade tänkt mig .. Tack J, de va trevligt.

Söndagen va jag asbakis på , vilket jag alltid brukar va...  Men den som kunde varit så fel, blev faktiskt väldigt bra ,
 tack vare J. D va trevligt att ha dig här.  ;)
Han gick och straxt efter de kom Angelica och Malin. Efter de låg vi å kolla på film,
och käkade chips. D va nice.
Somnade från  och till och mådde allmänt dåligt., 

-kanske e dags att göra någonting annat på helgerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0