Jag får verkligen inte somna tidigt



Har nog inte varit såhär seg på länge. Dessutom tror jag  inte att de
e meningen att jag ska gå och lägga mig tidigt. Jag menar , jag gick och la mig vid nio
idag och somnade ganska direkt, kanske en halvtimma efter de så ringer telefon.
Den telefon som aldrig brukar ringa när man är vaken på kvällarna.
 
När denna läggs på , vänder å vrider jag mig ett ta med lyckas ändå att somna om.
En halvtimma efter de , ringer det igen och denna gång en person som envisas att inte
lägga på. När denne dock förstår att jag ligger å sover och lägger på har jag hunnit å bli ganska pigg.
Denne lägger på och jag försöker igen , men dock mycke mycke svårare denna gång, att försöka sova.
Somnar om , vaknar av mig själv sjugo i elva , ser att jag fått ett mess och blir ju tvungen att skriva
tillbaks.  Pang , bom krasch.. så sitter man här och verkigen inte kan somna om ..
de e nog verkligen inte meningen att jag ska sova på nätterna..

suck it

Kommentarer
Postat av: Anisch

herrens vägar äro outgrundliga...? ;)

2009-03-05 @ 08:58:47
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0