Nedräkningen har börjat; 4dagar kvar..

jaha, dedär att jag låg och mådde dåligt hela dagen igår var nog en vanlig svacka bara.
Mår tusen gånger bättre idag. 

Och nu har nedräkningen börjat, bara 4 dagar kvar tills vi drar.
Underbart, tror nog inte at tman kan bli mer taggad. ;)  Längtar så otroligt mycket.

Men imorrn blir de åka till stan och hälsa på familjen. Syrran kommer hem från Brasilien ,
så jag hoppas att hon kanske har köpt någe roligt till sin lilla syster.
Men ska jag vara ärlig så e de faktiskt inte för hennes skull jag åker dit, visst de är kul att se henne igen,
men grejen är att jag ska hämta brädorna. Nu e de inte långt kvar.. :)

nej dags att göra andra saker än att sitta här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0