The dream of something better..

Hallå hallå..

Just nu sitter jag hemma hos min far och egentligen inte gör någonting.
Har suttit och funderat ganska ordentligt på att man kanske borde flytta hit.
Att kanske börja göra lite nytta av sitt liv. Visst, jag trivs i Norrtälje som fisken i havet..
Visst gör jag de.. Men ... ja men vadå?

Nej usch, jag vet inte riktigt var jag försöker komma..
De är nog som många har sagt, jag tänker på tok för mycket.
alldeles för mycket för mitt eget bästa.. Kanske dags att sluta?

Imorrgon ska jag på möte , inte så rasande kul , men måste man så måste man .
Sen medan jag e i stan ska jag försöka hinna med en fika med mattias och son.
Kan bli riktigt trevligt..  va ett tag sen sist.. ;)


Annars har jag inte mycke inplanerat .. iaf inte imorrn . Får se om jag kommer åka

tebax till norrtälje eller om jag stannar här. Finns faktiskt en liten risk att jag stannar..

Men men den som lever få se...


nej jag göra någonting annat nu.. typ läsa aftonbladet eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0