Ibland skulle saker kunna vara bättre

"Ofta känns de som om man inte kan komma bort från
den där ångesten , den där tröttheten på att ingenting
går som man hoppats på. Att man ska sitta och lyssna på andra
tills öronen faller av bara för att man inte har någonting intressant att säga.
Att man ibland känner att man någon gång måste göra någonting
otroligt drastiskt och otroligt dumt för att just "han" ska lägga märket till en.  

Men endå sitter man där , handlingsförlamad och bara vill så mycke mer.

Någonstans , långt borta , i en avlägsen kontinent , där ingen visste vem jag var,
skulle jag våga göra de som behövdes , säga de som skulle behövas,
göra de som jag inte vågar just nu ...
Men åter sitter jag igen , tyst och har egentligen allting att säga ...
men gör de inte... Jag är fast , rädd för att ändra någonting.  "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0