And when I come home They'll be damn proud of me

Hej och hå, idag är de lördag och idag ser planen ut som så att de ska bli party med Åsa.
Va ett tag sen man partajade med henne så de kan ju inte bli mer än trevligt. 

Annars, jo har ju legat sjuk halva veckan , har knappt orkat röra mig ur sängen. Men den flängen är
över och jag mår bättre än väntat idag. Superbra. Har haft riktigta problem med att hitta en hyttkompis
till kryssen med tanke på att Katrin hoppade av och dom andra inte skulle hänga med. Men nu är de fixat så de känns riktigt skönt. Jag ska bara ta och ringa silja och ändra namn så är de saken klart. Känns riktigt skönt.
Blev extremt orolig där ett tag när man faktiskt inte har lust att lägga ut 2 och fem för en hytt som man bara ska ha i 24h. Men nu är det klart och nu slipper jag betala denna dumma summa.  Änrligen någonting som man kan lägga ifrån sig och sluta tänka på. :)

nu är de bara att sätta igång med dagens bestyr och hoppas att dagen går snabbt så att festen kan
börja.

Tillsvidare....




"Son, have you seen the world"? 
"Well what would you say, if I said that you could?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0