Taggarna ut!

Jag har suttit och läst vad jag har skrivit i min blogg lite grann , md brist på annat att göra.
Och det slog mig att vissa saker funkar verkligen inte alls för mig.
Jag kommer på mig själv att sakna personer som jag absolut inte borde göra.
Jag tror allvarligt talat att jag känner mig lite smått ensam.... :(

Idag har varit en ganska trevlig dag på jobbet. Har hänt saker hela tiden och man har inte
fått en enda lugn stund. Skönt , då slipper man tänka ...
Vid åtta blir de bandy, kommer bli skönt att köra slut på sig själv i två timmar och sen bara komma hem,
ta en dusch och somna direkt. Utan att ligga vaken och funderar var all tur har tagit vägen..

Nej , nu ska jag väl fundera ut någonting som man kanske ska ta och äta idag..






"Du,allt jag önskar är att nästa gång du ser mig, snälla ljug och säg att jag är vacker,
ljug och säg att jag är just en sån som du vill ha
"
(Hade ju varit grymt bra,... bara de att med mina erfarenheter vet jag att ingenting fortsätter
föralltid.. bara att man ska göra om och göra rätt...)

se ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0