Tick taaack

Hej hej

en liten lägesrapport tänkte jag ...

Skazi va helt otrolig, sicken karl. Helt klart värt att åka på i fredags. :) Blev förkrök hos Tias vilket var helt okej. Kul att komma iväg och göra någonting annat för en gångs skull.
I lördags var jag världens bästa ninja på Felicias och Katarinas maskerad. Riktigt kul att alla klädde ut sig, trodde jag faktiskt inte att alla skulle va. SKojsigt iaf!.

Annars jo jobbar som vanligt. Hmm, finns inte så mycke annat at berätta.
AJuste , har ju beställt biljetter till Mondaybar Lucia cruise. Verkligen någonting att se fram emot.
Kommer bli toppenroligt!
Och på lördag blir de Åland med vännerna, underbart.

Annars drönar mitt liv på .. inte mycke intressant som händer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0