Ibland så blir de bättre än va man tänkt sig..

Hejsan.

Dagen igår spenderades med några av mina vänner i köket hemma hos mig med kaffe och röka..
Suttit och snacka massa strunt och skrattat åt hunden.. Riktigt trevligt.
Kvällen blev också helt otroligt bra. ;) Tack för att du e helt otrolig, ibland kan en sån som jag
behöva de. :)

Idag är de fest för felicia. Ska gå och handla och fixa och dona med Angelica och henne under dagen.
Sen ska vi styra vår kos väg hem till Fe och sen är de fest. Antar att de kommer bli utgång på kvällen
också, får se om man ligger på topp eller inte..

Nej nu ska jag återgå till att leka med vovven. Han är aldrig lugn. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0