Jag och hunden vi är goda vänner fast en mycket olika..

Hejsan hejsan,

hade tänkt att jag skulle berätta lite om helen som varit. I fredags var vi hemma hos Felicia.
de skulle ha varit en tjejkväll , käka tacos och umgås.. ist blev de en hel del karlar och röj.
Men de blev ruskigt roligt endå.
På kvällskvisten blev de utgång och jag och Angelica drog till Teatern. Kanske inte de bästa valet
men vi tyckte de då iaf. Några drinkar och hundralappar senare var de dags att gå hem.
Någonstans under kvällen lyckades jag med att slå  mig i huvudet , riktit hårt. Var , när och hur vet jag
faktiskt inte .. men jävlar va jag hade ont i skann på lördagen. Dessutom var bulan stor som ett hus.
Illa illa... då bestämde jag mig för att vara hemma och bara ligga och softa i sängen.
Vilket var en riktigt bra ide.

Nu sitter jag och tar han om Ceasar igen. S de lär inte hända så mycke idag inte.


Kanske man får roligt sällskap ikväll , hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0