Tiden rinner iväg och plötsligt är den slut

kan fortfarande inte fatta att de som har hänt verkligen har hänt.
Känns så konstigt att jobba och förstå att han inte längre är med oss.
Ofattbart...

Annars, jo jag jobbar och sliter. Gör inte så mycket annat om dagarna.
På Söndag drar farmor och farfar till Afrika, så då ska jag och angelica
vara där och passa katten till dom kommer hem. Kommer bli hemskt skönt
att få bo ensam ett tag. Dessutom hade vi skitkul senast vi var där ute så
jag hoppas på en favorit i repris. ;)

Helgen kommer nog att bli väldigt lugn. Känns inte som jag har lust att göra så 
mycket faktiskt. Men de blir nog bra endå

Hej svejs så hörs vi ..





(jag förstår inte vad som egentligen hände, varför kunde jag bara inte få ha turen på
min sida för en gångs skull. Men icke.  Du vet att jag inte kan sluta tänka på dig.
Men som någon klok idiot sa någon gång, de bara att acceptera och gå vidare..
Någon gång, någonstans, på något sätt , så kanske , kanske...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0