Men bara när du inte hör, Vågar jag säga så..

hmm, gårdagen spenderades hos felicia som fyllde år. Kaffe och tårta, toppen!
Just nu sitter jag och tittar på Cesar som är hur trött som helst med vägrar att
sova för att de finns ju så mycke att göra och de är mycke roligare att jävlas
med mig.. Galna hund! Tänkte att jag skulle få lite lugn och ro men icke sa nicke.

Annars, hade en otroligt trevlig kväll igår. Inte ofta man har så trevligt med en sån
otroligt underbar människa. Får se hur länge de varar innan oturen slänger sig in
och förstör.. Men tills dess ska ja bara njuta av tiden .. ;)

"se dig om
här är din beskärda del
stor eller liten
trasig eller hel
blev du stärkt av allt eller sårad och öm
vad blir rätt och vad blir fel
när släpper man en dröm

se dig om
är du hungrig eller nöjd
är vägen snårig
eller öppen och röjd
du kan sitta upp nu eller kasta dig av
på väg mot himlens höjd
eller på väg ner i din grav"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0