Känns som tiden sår stilla när jag tänker på hur långt kvar de är...

Hej och hå.

Nu är iaf biljetten ill Norge beställd. De känns riktigt bra. Så den 29 bär de av till Oslo, kan bli riktigt trevligt.
Annars, jo är trött efter en sjukt seg dag på jobbet. Visseligen spelade vi bowling i två timmar men endå. :)

Imorgon är de onsdag som ni kanske vet, då ska vi tacka av en från jobbet som går i pension med mat och dryck.
Men ingen alkohol för Nadine inte, nej icke hon måste ju köra bil när hon kommer hem. Tråkigt, nu när de väl bjuds.
=/ Men men de kan ju vara skönt att inte komma bakis till jobbet på torsdag som de lätt kan hända när de bjuds på
förfriskningar.

nej nu ska jag ut och ta en cigg med anna och sen e de raka vägen och sova kudden. Kanske någon timmas korsordslösning och sen prata med P men sen är de nanna kudden ögona böj.

Ses och hörs när vi ses och hörs.

tjo


Kommentarer
Postat av: Kat

Tssh. Jag tänker bara på hur lång tid det verkar vara innan du tänker uppdatera igen :P

2010-08-23 @ 18:18:57
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Kat

Tssh. Jag tänker bara på hur lång tid det verkar vara innan du tänker uppdatera igen :P

2010-08-23 @ 18:20:16
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0