Tror en blixt slog ner i huvudet på mig..

Oj oj oj ..
vilken helg de har varit.. Helt galen om jag får säga de själv.
Har funderat mest hela dan på om jag vekligen gjorde rätt.
Egentligen ska man verkligen inte fundera på sånt här, och iaf inte jag.
När jag börjar så kan jag inte sluta elta på saker.
Men de löser sig förhoppningsvis de också. Och helst på mitt lilla sätt. =)

Annars, jo jobbar som vanligt. Hade gärna legat kvar i sängen i morse med tanke på att
jag knappt fick en endast blund under hela natten. Funderar allt för mycke tror jag.
Men icke sa nice, de är bara att gå upp och ut i kylan för att senare sätt sig på en ännu kyligare
buss för att senare komma ut till kylan och sen sitta och frysa på jobbet.
Och ja, nu tänkter ni , de e ju bara att ta på sig mera kläder... men jag kan ju säga att jag har så mycke kläder på
mig att jag inte skulle få på mig en enda tröja till.. och endå så fryser man.. de e illa...

nej idag blir de sova tidigt.. sen är de bara morgondagen kvar sen är man ledig på onsdag,
Kalasbra!

cya

Kommentarer
Postat av: Filippa

hej jag har en designe tävling på min blogg kika in så du inte går miste om någonting roligt, Ha en fortsatt trevlig kväll<33

2010-01-25 @ 16:49:28
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0