Kom ihåg mig då..

Hej hopp.

De va ett bra tag se sist. Har inte haft någonting att skriva direkt.
Har inte de egentligen nu heller men tyckte att de var dags att
skriva några rader endå.

Har jobbat idag. Har återhämtat mig nu efter summercruise. Äntligen!
En helt okej kryssning. Längtar otroligt mycke till Luciacruise bara.

Idag har jag jobbat, har haft högar med jobb på mitt bord plus att man
ska fixa tusen andra saker samtidigt som högen ska bort. Urk.
Sen var jag förbi Felicia som fyller år idag.
Hon börjar bli riktigt rund nu... Och nu är de inte långt
kvar till den lilla rackarungen kommer. ;)

I helgen är de planerat en liten middag med flickorna. va ju ett tag sen
sist så de kan bli rikigt nice.

Annars vandrar livet på som vanligt. Ingenting speciellt som har hänt.

Tjo fräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0