Sjukt men endå på rätt väg.

Hej Hopp!

Det var ett riktigt bra tag sen jag skrev i min blogg. Men jag ska faktiskt försöka att bli bättre nu.
Jag kan ju säga att de har ju hänt en hel del sen jag skrev sist , grejen är väl egentligen att komma ihåg allt.:P
Jag och C Har flyttat ihop vilket kan vara bra att börja med. Är ju iaf den största förändringen. :)
Mycket att anpassa sig till och mycket mer att tänka på men endå så känns det helt otroligt bra.
Kunde fan inte ha hittat någon bättre kille.
Andra grejen som har förändrats till de bättre är väl att jag har börjat träna. Känns faktiskt riktigt bra. Dock är det hur svårt som helst att gå dit. Tack god gud att jag har Madde och Leo som pushar mig att gå dit.
Ska komma in i dom pass som jag börjat med och sen jävlar ska jag börja på allvar.
Japp och snart, om lite mindre än en månad är de kryssning igen vilket jag ser fram emot som bara den.
Är den bästa lineupen och den bästa båten så att de borde bli en utav de bästa kryssningarna hittills.
Hoppas verkligen på de, men man vet ju aldrig. Tycker de är tråkigt bara att de inte är så många av dom "vanliga" som ska åka. Vi brukar vara hur många hytter som helst men icke sa nicke denna gång , men jag förstår helt och hållet. Det är en otroligt dyr kryss och det finns annat man kan göra för dom pengarna. :) Det  var ju till och med att jag rynkade på näsan och de gör jag inte ofta till dom kryssningarna.
Har legat hemma och varit sjuk hela veckan , dryg som fan när man iknappt orkar röra sig från sängen till soffan. Men nu känns de betydligt mkt bättre så de kanske har gett med sig. Hoppas, Hoppas.
Nej nu ska jag väl ta och sätta mig och spela lite Skyrim. Ha de bra tills nästa gång.
tjo fräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0