Måndagen

Nu börjar saker och ting ordna sig. Lösenordet är fixat och appen lyckades jag tillslut att ladda ner. Annars är det egentligen inte mycket som händer. Jag är hundvakt till Åke så det är han och jag om dagarna. Jobbsökandet går sisådär och jag tror inte att jag har riktigt förstått att jag inte bor i norrtälje längre. Känns konstigt. Men det ska väl ändra på sig inom sinom tid.

 Nej nu är det dags för en långpromenad med åke - bråke. Återkommer med mer info om någon dag eller två. Tja fräs!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men har du också en blogg!!?? Kul!

2015-09-03 @ 17:41:47
URL: http://spihlen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men har du också en blogg!!?? Kul!

Svar: hehe jo jag har ju det. Har inte använt den på flera år bara men tänkte att det kan vara kul att börja igen. Så vi får se hur det går.. :)
Nadix

2015-09-03 @ 17:41:58
URL: http://spihlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0